نشستن طولانی مدت خطر بیماری قلبی و مرگ زودرس را افزایش می دهد

در یک مطالعه بین المللی که روی بیش از صد هزار نفر که در 21 کشور آماده است، دانشمندان افرادی را پیدا کرده اند که 6 تا 8 ساعت آنها در طول روز می نشینند، 12 تا 13 درصد آنها بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس و بیماری قلبی هستند. هر چه بیشتر از هشت ساعت بنشینید، خطر بیشتر می شود. 20 او می رسد – که رقم قابل توجهی است.

آنها برای مدتی افراد را مطالعه کردند 11 سال آنها دریافتند که نشستن طولانی مدت با افزایش خطر مرگ زودرس و بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. در حالی که نشستن طولانی مدت در همه کشورهای جهان مشکل ساز است، اما این مشکل وجود دارد کشورهای کم درآمد و در میان مردم با درآمد متوسط یا پایین می توانید بیشتر ببینید.

در این کشورها، مردم برای کسب درآمد بیشتر باید بیشتر کار کنند. این مورد در کشورهایی است که وضعیت اجتماعی-اقتصادی آنها بهتر هستند، سبک تر هستند.

تیم تحقیقاتی در نهایت ترکیبی از عامل نشستن و بی حرکتی را دریافت کردند 8.8 درصد از کل مرگ و میرهای دنیا که نزدیک به سهم مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات است (این سهم حدود 10.6 درصد و)

مطالعه جدید از «اسکات لیر“استاد علوم بهداشتی دانشگاه”فریزر سیمون“در کانادا و”و“از آکادمی علوم پزشکی پکن در چین و نتایج آن در مجله”قلب و عروق جامامنتشر شده است.

نشستن طولانی

لیر می گوید: «پیام اصلی ما در این مقاله این است که برای نشستن وقت بگذاریم حداقل بیاور. اگر شغل شما به گونه ای است که مجبورید برای مدت طولانی روی صندلی بنشینید، به طور منظم ورزش ها انجام دادن. اگر بتوانید برخیزید، چند ساعت تمرین کنید و سپس به سر کار بازگردید، می توانید این خطرات را بپذیرید. کاهش

  قیمت مشابه تیبا; نسخه GameBoy پرفروش ترین خودروی برقی چین رونمایی شد

جای تعجب نیست که افرادی که بیشتر می نشینند و تحرک کمتری دارند در معرض خطر بیشتری هستند – حتی 50%. با این حال، کسانی که برای مدت طولانی می نشینند اما قصد ورزش کردن را نیز دارند – فعالیت بدنی بالایی دارند – کمتر در معرض خطر هستند – حدود 17 درصد.

لیر گفت: “برای کسانی که تمام شده اند.” چهار ساعت آنها در روز می نشینند، جایگزین نیم ساعت نشستن با ورزش این می تواند این خطر را افزایش دهد 2 درصد کاستن. این را به هر کسی داده است چهار فقط کانادا یکی مردم برنامه ورزشی خاصی دارند که می تواند افراد را تشویق کند تا برنامه ورزشی منظمی داشته باشند تا خطر مرگ زودرس و بیماری قلبی را کاهش دهند.

لیر گفت: “این یک مشکل جهانی است، اما به یاد داشته باشید که فقط یک تمرین ساده می تواند از آن جلوگیری کند.”

دیدگاهتان را بنویسید